Обрати мову

Ukrainian English

Facebook

FB

Донбас-Україна

flyer donbas abitur

 

Спрощена процедура вступу:

4 кроки / Без ЗНО

Архів новин

  • 2022 (7)
  • 2021 (24)
  • 2020 (21)
  • 2019 (32)
  • 2018 (36)
  • 2017 (27)
  • 2016 (8)
  • 2015 (15)
  • 2014 (1)
  • 2013 (3)
  • 2012 (8)
  • 2011 (44)
  • 14 липня 2022 року, завершується прийом заяв на бюджет та контракт до закладів фахової передвищої освіти (ФПО) від вступників на основі 9-ти класів (базова середня освіта).
    Детально ознайомитись з інформацією про коледж можна на сторінці https://registry.edbo.gov.ua/university/498/
     

    АКРЕДИТОВАНІ ОСВІТНІ ПРОГРАМИ

    [ ФАХОВИЙ МОЛОДШИЙ БАКАЛАВР ]

    Назва спеціальності Назва освітньої програми Інформація про акредитацію
    (051) Економіка Економіка Сертифікат про акредитацію освітньої програми ДС000833, дійсний до 01.07.2027
    (121) Інженерія програмного забезпечення Інженерія програмного забезпечення Сертифікат про акредитацію освітньої програми ДС000834, дійсний до 01.07.2026
    (131) Прикладна механіка Зварювальне виробництво Сертифікат про акредитацію освітньої програми ДС000835, дійсний до 01.07.2026
    (131) Прикладна механіка Обслуговування верстатів з програмним управліннямті робототехнічних комплексів Сертифікат про акредитацію освітньої програми ДС000836, дійсний до 01.07.2026
    (131) Прикладна механіка Технічне обслуговування і ремонт устаткування підприємств машинобудування Сертифікат про акредитацію освітньої програми ДС000837, дійсний до 01.07.2026
    (133) Галузеве машинобудування Технологія обробки матеріалів на верстатах і автоматичних лініях Сертифікат про акредитацію освітньої програми ДС000832, дійсний до 01.07.2025

     

    Вступники подають заяви для вступу до закладів фахової передвищої освіти в електронній формі онлайн через електронні кабінети. Для цього потрібно увійти на сторінку системи подання заяв в електронній формі за адресою: https://vstup.edbo.gov.ua/.

    Реєстрація електронних кабінетів вступників розпочнеться:

    на базі 9 класів – 23 червня 2022 року;

    на базі 11 класів – 1 липня 2022 року.

    Яка інформація потрібна, щоб відкрити електронний кабінет?

    Для відкриття електронного кабінету слід вказати адресу електронної пошти – надалі вона буде логіном для входу. Система автоматично перевірить логін на збіг з іншими. Якщо буде зафіксовано ідентичність логінів – видасть попередження. У такому разі потрібно створити новий унікальний логін. На вказану електронну адресу надійде лист для активації доступу до електронного кабінету. 

    Під час реєстрації електронного кабінету заборонено використовувати електронні адреси заблокованих в Україні сервісів, наприклад, mail.ru, yandex.ru.

    Для реєстрації електронного кабінету потрібно також внести дані:

    • одного з сертифікатів ЗНО – номер, пін-код та рік отримання (2019–2022); дані інших сертифікатів варто додати в особистому електронному кабінеті вступника вже після реєстрації;
    • свідоцтва про повну загальну середню освіту (атестата) – серію, номер та середній бал додатка 

    Реєстрація електронного кабінету вступника можлива з атестатом, виданим не раніше 1998 року (фотокомп’ютерні («пластикові») документи). Якщо документ видано до 1998 року, то доведеться подавати заяву в паперовому вигляді безпосередньо в закладі освіти.

    Які дані та документи потрібно завантажити?

    Після активації електронного кабінету потрібно ввести / завантажити таку інформацію про вступника:

    • контактний номер телефону (у форматі +380): це потрібно для оперативного зв’язку закладу освіти з абітурієнтом і його батьками, тому варто вказати кілька телефонних номерів;
    • кольорову фотокартку вступника (3х4 см);
    • фотокопію додатка до свідоцтва / атестата про повну загальну середню освіту. 

    Файли потрібно завантажувати у форматі JPG (JPEG, PNG), а максимальный розмір такого файлу не має перевищувати 1 Мб.

    Хто може допомогти відкрити електронний кабінет та завантажити документи?

    Для допомоги вступникам під час подання заяв в електронній формі у приймальних комісіях створюють спеціальні консультаційні центри. Абітурієнти можуть звернутися до консультаційного центру будь-якого закладу вищої освіти, і там їм допоможуть зі створенням електронного кабінету, внесенням заяв в електронній формі, завантаженням додатка до документа про освіту, на основі якого відбувається вступ, та ін.

    Що буде, якщо внести неточні дані?

    Після подання першої заяви внести будь-які зміни до електронного кабінету вже неможливо. Тому краще пересвідчитися, що всі дані завантажені в електронний кабінет коректно. Зміна середнього бала свідоцтва про освіту після подання першої заяви можлива лише шляхом звернення вступника до закладу освіти, де було зареєстровано першу заяву.

    Відео-інструкція реєстрації електронного кабінету вступника від МОН.

    Для того щоб краще ознайомитися з порядком створення електронного кабінету, можна переглянути відео-інструкцію, розроблену Міністерством освіти і науки України. Вона допоможе попередньо зорієнтуватися в процедурі створення електронного кабінету:

    https://youtu.be/HjC_fbnABRE

    Додати коментар


    Захисний код
    Оновити