Обрати мову

Ukrainian English

Facebook

FB

Донбас-Україна

flyer donbas abitur

 

Спрощена процедура вступу:

4 кроки / Без ЗНО

Архів новин

  • 2022 (8)
  • 2021 (24)
  • 2020 (21)
  • 2019 (32)
  • 2018 (36)
  • 2017 (27)
  • 2016 (8)
  • 2015 (15)
  • 2014 (1)
  • 2013 (3)
  • 2012 (8)
  • 2011 (44)
  • Вступники подають заяви для вступу до закладів фахової передвищої освіти в електронній формі онлайн через електронні кабінети. Для цього потрібно увійти на сторінку системи подання заяв в електронній формі за адресою: https://vstup.edbo.gov.ua/.

    Реєстрація електронних кабінетів вступників розпочнеться:

    на базі 9 класів – 23 червня 2022 року;

    на базі 11 класів – 1 липня 2022 року.

    Яка інформація потрібна, щоб відкрити електронний кабінет?

    Для відкриття електронного кабінету слід вказати адресу електронної пошти – надалі вона буде логіном для входу. Система автоматично перевірить логін на збіг з іншими. Якщо буде зафіксовано ідентичність логінів – видасть попередження. У такому разі потрібно створити новий унікальний логін. На вказану електронну адресу надійде лист для активації доступу до електронного кабінету. 

    Під час реєстрації електронного кабінету заборонено використовувати електронні адреси заблокованих в Україні сервісів, наприклад, mail.ru, yandex.ru.

    Для реєстрації електронного кабінету потрібно також внести дані:

    • одного з сертифікатів ЗНО – номер, пін-код та рік отримання (2019–2022); дані інших сертифікатів варто додати в особистому електронному кабінеті вступника вже після реєстрації;
    • свідоцтва про повну загальну середню освіту (атестата) – серію, номер та середній бал додатка 

    Реєстрація електронного кабінету вступника можлива з атестатом, виданим не раніше 1998 року (фотокомп’ютерні («пластикові») документи). Якщо документ видано до 1998 року, то доведеться подавати заяву в паперовому вигляді безпосередньо в закладі освіти.

    Які дані та документи потрібно завантажити?

    Після активації електронного кабінету потрібно ввести / завантажити таку інформацію про вступника:

    • контактний номер телефону (у форматі +380): це потрібно для оперативного зв’язку закладу освіти з абітурієнтом і його батьками, тому варто вказати кілька телефонних номерів;
    • кольорову фотокартку вступника (3х4 см);
    • фотокопію додатка до свідоцтва / атестата про повну загальну середню освіту. 

    Файли потрібно завантажувати у форматі JPG (JPEG, PNG), а максимальный розмір такого файлу не має перевищувати 1 Мб.

    Хто може допомогти відкрити електронний кабінет та завантажити документи?

    Для допомоги вступникам під час подання заяв в електронній формі у приймальних комісіях створюють спеціальні консультаційні центри. Абітурієнти можуть звернутися до консультаційного центру будь-якого закладу вищої освіти, і там їм допоможуть зі створенням електронного кабінету, внесенням заяв в електронній формі, завантаженням додатка до документа про освіту, на основі якого відбувається вступ, та ін.

    Що буде, якщо внести неточні дані?

    Після подання першої заяви внести будь-які зміни до електронного кабінету вже неможливо. Тому краще пересвідчитися, що всі дані завантажені в електронний кабінет коректно. Зміна середнього бала свідоцтва про освіту після подання першої заяви можлива лише шляхом звернення вступника до закладу освіти, де було зареєстровано першу заяву.

    Відео-інструкція реєстрації електронного кабінету вступника від МОН.

    Для того щоб краще ознайомитися з порядком створення електронного кабінету, можна переглянути відео-інструкцію, розроблену Міністерством освіти і науки України. Вона допоможе попередньо зорієнтуватися в процедурі створення електронного кабінету:

    https://youtu.be/HjC_fbnABRE

    Додати коментар


    Захисний код
    Оновити